PROFIL GC

Monday, August 3, 2009

PROGRAM TEKNIIK MENJAWAB B/MELAYU




Pada 24 Julai 2009, dari jam 8.00 - 10.00 malam aku telah dijemput untuk menyampaikan ceramah tentang Teknik Menjawab B/Melayu UPSR. Program berlangsung di SK Sungai Keli. Terima kasih atas kepercayaan yang diberikan oleh pihak urus setia.

Pada mulanya amat berat untuk aku menerima pelawaan mereka kerana aku ingin fokus akan murid-murid di sekolahku sendiri. Tambahan pula, aku sendiri sibuk dengan pembelajaranku di OUM. Namun, tidak sampai hati untuk menolak permintaan daripada rakan-rakan. Susah juga jika ada belas kasihan ni.......! Walau bagaimanapun, syukur alhamdulillah kerana semuanya telah selesai.

Kini aku cuma menunggu tarikh 30 Julai 2009. Inilah hari terakhir aku menjayakan program sebegini untuk tahun ini. Sudah tidak larat lagi rasanya. Terima kasih kepada pihak urus setia SK Simpang Empat kerana turut mengundang aku pada tarikh tersebut.

Aku cuma berharap agar jasa baktiku terutamanya kepada murid-muridku sendiri akan terbalas dengan kejayaan cemerlang mereka dalam UPSR kelak. Insya-Allah.

No comments:

Post a Comment