PROFIL GC

Sunday, July 26, 2009

PROGRAM PENUTUP BULAN KECERGASAN

Pada 27 Julai 2009, mulai jam 7.35 pagi telah berlangsung Program Penutup Bulan Kecergasan Peringkat Sekolah bertempat di SK Hutan Melintang. Semua warga sekolah turut melibatkan diri bagi memeriahkan majlis tersbut.

Atur cara dimulakan dengan senaman ringan di Dataran Budi SKHM. Cikgu Ashady bertindak selaku fasilitator. Kemudian semua guru dan murid berjoging di padang SKHM. Selepas itu, warga sekolah berkumpul di kantin sekolah. Guru Besar bertindak selaku perasmi Majlis Penutup Bulan Kecergasan ini.

Beberapa orang murid berjaya memenangi hadiah yang disediakan oleh pihak sekolah sempena Bulan Kecergasan ini. Antara hadiah yang disediakan ialah dalam kategori Keceriaan Kelas, Bola Jaring, Ping Pong dan Pendidikan Seni Visual. Semua murid kelihatan ceria kerana berjaya memperoleh hadiah masing-masing.

Selain itu, beberapa orang murid juga mendapat sumbangan pakaian beruniform (PBSM) yang disampaikan oleh Guru Besar, Tuan Haji Kamalodin bin Mohamad. Semoga sumbangan ini berjaya menaikkan semangat mereka terutamanya dalam aspek kokurikulum.

1 comment:

  1. Haduih sekejap tul.Kalo lame kan best,tak gitu????

    ReplyDelete